Service, retour en klachten

Download 'service en issues' als PDF

Service en issues

Service aanvragen

Wanneer mocht blijken dat uw aanschaf gebreken vertoond kunt u zich richten tot onze service afdeling.

Om een goed beeld te krijgen van de situatie hebben wij de volgende gegevens nodig:

  • Bij voorkeur een scan van de factuur. Anders: N.A.W. gegevens waarop het product gefactureerd is (Naam, Adres en Woonplaats).
  • Foto van het serienummer, deze is te vinden op een sticker op het frame van het apparaat. Vaak staat er voor dit nummer: S/N:
  • Een foto of videofragment van het mankement (deze graag als bijlage of via een WeTransfer meesturen).
  • Een duidelijke beschrijving van het probleem.

Bovenstaande kunt u mailen naar:  service@fitforce1.nl.
Zodra wij de informatie hebben ontvangen zullen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Normaliter heeft u binnen 3 tot 5 werkdagen een (eerste) reactie.
Uiteraard doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat u weer spoedig gebruik kunt maken van uw aangeschafte toestel.

Elk door ons verkocht toestel heeft een bepaalde garantie periode. Dit kan fabrieksgarantie zijn of inclusief volledige service aan huis. Bij volledige service aan huis bent u ook vrij van voorrijkosten en arbeidsloon.
Het is ook mogelijk dat de garantie het eerste jaar of jaren een volledige service aan huis geeft en na genoemde periode tevens nog één jaar alleen garantie op de onderdelen.
Wanneer hier (bij aanschaf) vragen over zijn kunt u zich altijd tot de verkoper richten.
Gebruikt u hiervoor het e-mail adres:  info@fitforce1.nl

Mocht het een eenvoudige (vervanging) handling betreffen zullen wij in overleg met u het betreffende onderdeel toesturen. Dit is vaak de meest snelle oplossing alsmede de meest “groene” oplossing.
Mocht later blijken dat het niet het gewenste resultaat op levert zullen wij een service (laten) verrichten. Uiteraard wordt u eerst geïnformeerd of de service nog binnen de garantie periode valt.

Download 'Ruilen en retourneren' als PDF

Ruilen en retourneren

Wanneer u als particuliere consument (niet van toepassing voor zakelijke klanten) bij ons telefonisch of via onze website hebt besteld, heeft u een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Gedurende deze 14 dagen na de ontvangst van het artikel of sluiting van een overeenkomst met betrekking tot de levering van een dienst mag u de overeenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. Na deze melding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.

U dient het product, door u voldoende gefrankeerd, aan ons te retourneren. Voor pakketten zwaarder dan 30 kilogram welke door hun aard niet op normale wijze via de post teruggezonden kunnen worden, worden de verzendkosten geraamd op een maximum van ongeveer €150,- (afhankelijk van gewicht, volume en woonplaats). Met uitzondering van producten welke niet door gangbaar transport retour kunnen worden genomen, hierbij zullen ophaalkosten berekend worden volgens voorrijkosten en uurtarief. 

Het pakket dient deugdelijk te zijn verpakt en voorzien te zijn van een aankoopbewijs.
Wij zouden het waarderen als u de reden voor retourzending zou willen vermelden, echter is dit voor u geheel vrijblijvend en niet verplicht.

U mag alleen datgene doen wat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te houden. Dit houdt een zo oorspronkelijk mogelijke staat van de verpakking en een ongeschonden product in. Als het product is beschadigd, dan kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.

Wij zullen het volledige aankoopbedrag en de door u betaalde verzendkosten van de heenzending (indien door ons in rekening gebracht) zo spoedig mogelijk, doch binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontbinding, aan u crediteren. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U bent alleen gehouden de eventuele kosten van een installatie-/montagedienst te betalen tot het moment van ontbinding.

Wij raden u aan om onze retourprocedure te gebruiken, maar u kunt ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Deze kan desgewenst per e-mail toegestuurd worden.
info@fitforce1.nl

Het retouradres is: FitForce1 / Afdeling retouren, Hovenierstraat 122, 2671 DB Naaldwijk – Nederland.

Download 'Klachtenformulier' als PDF

Klachtenformulier FitForce1 B.V.

Niet tevreden?

Mocht u onverhoopt een klacht over een product of dienst hebben of uw herroepingsrecht willen gebruiken?

Uw herroepingsrecht voor ontvangst van uw bestelling
Wanneer u als particuliere consument (niet van toepassing voor zakelijke klanten) bij ons telefonisch of via onze website hebt besteld, maar het betreffende product of dienst nog niet heeft ontvangen, kunt u te allen tijde de overeenkomst ontbinden. Dit kunt u doen door een email te sturen aan: info@fitforce1.nl, waarna wij uw ontbinding binnen 2 werkdagen zullen bevestigen.

Uw herroepingsrecht na ontvangst van uw bestelling

Wanneer u als particuliere consument (niet van toepassing voor zakelijke klanten) bij ons telefonisch of via onze website hebt besteld, heeft u een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Gedurende deze 14 dagen na de ontvangst van het artikel of sluiting van een overeenkomst met betrekking tot de levering van een dienst mag u de overeenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. Na deze melding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.

U dient het product, door u voldoende gefrankeerd, aan ons te retourneren. Het pakket dient deugdelijk te zijn verpakt en voorzien te zijn van een aankoopbewijs.
Wij zouden het waarderen als u de reden voor retourzending zou willen vermelden, echter is dit voor u geheel vrijblijvend en niet verplicht.

U mag alleen datgene doen wat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te houden. Dit houdt een zo oorspronkelijk mogelijke staat van de verpakking en een ongeschonden product in. Als het product is beschadigd, dan kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.

Wij zullen het volledige aankoopbedrag en de door u betaalde verzendkosten van de heenzending (indien door ons in rekening gebracht) zo spoedig mogelijk, doch binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontbinding, aan u crediteren. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U bent alleen gehouden de eventuele kosten van een installatie-/montagedienst te betalen tot het moment van ontbinding.

Wij raden u aan om onze retourprocedure te gebruiken, maar u kunt ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Zie bijlage 1.

Klacht melden

Voor vragen kunt u contact opnemen met de onze Klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder.
Dit kan telefonisch: 0031 (0) 174 257006 of per email: info@fitforce1.nl

U ontvangt van onze Klantenservice binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Fitforce1 B.V.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en factuurnummer naar:

FitForce1 B.V.
T.a.v. Afdeling klachten
Hovenierstraat 122
2671 DB Naaldwijk – Nederland

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven werkdagen na de ontvangstbevestiging.

Tevens kunt u uw klacht melden aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Daarnaast kunnen consumenten eventuele geschillen online en in hun eigen taal aan de Europese geschillencommissie voorleggen. De Europese Commissie heeft daarvoor het Online Dispute Resolution (ODR) Platform opgericht. U kunt uw klacht voorleggen via deze link https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Identiteit van de ondernemer

FitForce1 B.V.

Vestigings- & bezoekadres:
Hovenierstraat 122
2671 DB  Naaldwijk

Telefoonnummer: 0031 (0) 174 257006
Bereikbaarheid: Zie openingstijden website
E-mailadres: info@fitforce1.nl

KvK-nummer: 84161760
BTW-identificatienummer: NL863117284B01

Bank:Rabobank Westland
Rek #:NL39RABO0373322089
T.a.v:FitForce1 B.V.
BIC/SWIFTRABONL2U
Begin met chatten
1
Hulp nodig?
Hallo hoe kan ik je van dienst zijn?