Verzendinformatie en levertijden

Download 'Verzendinformatie en Levertijden' als PDF

Verzendinformatie en levertijden

Ook het communiceren van levertijden en het maken van (lever)afspraken doen wij op een service gerichte manier.

Verzendinformatie

Na een bestelling, contacten wij u binnen 24 uur telefonisch of per mail voor het maken van een leverafspraak. U kunt altijd de planningsdienst contacten via onderstaande contactgegevens:

E-mail:              info@fitforce1.nl
Telefoon:          0174-257006
WhatsApp:       0638170793

Verzending in doos boven €75,– is kosteloos.
Lees hieronder de levervoorwaarden.

Bezorgopties

Bezorging inclusief montageservice op locatie
FitForce1 hanteert voor de installatieservice diverse tarieven, afhankelijk van de situatie, de hoeveelheid en het type apparaat. Zo is de installatie van een spinbike goedkoper, dan bijvoorbeeld een krachtstation. De actuele tarieven vindt u bij het product in de webshop. De leveringsopties kunt u vinden onder het kopje montage.

Bezorging voorgemonteerd op de gewenste etage
Deze levering houdt in dat wij het apparaat in onze werkplaats voor u in elkaar zetten. Vervolgens wordt deze met onze eigen logistieke bezorgdienst geleverd. U hoeft dus niet meer te monteren. Wij plaatsen het apparaat op de gewenste etage. Deze optie is niet voor elk product mogelijk, dit hangt ook af van het formaat van het apparaat in een opgebouwde status. Krachtstations zijn bijvoorbeeld sowieso uitgesloten. Bij roeitrainers, spinningbikes en hometrainers gebeurt dit vaak wel. Indien voorgemonteerd levering niet mogelijk is, doen wij installatie op locatie.
Mocht u de installatie op locatie wensen, kunt u de planningsdienst hierover contacten.
Op uw factuur wordt duidelijk benoemd of het apparaat voorgemonteerd geleverd gaat worden. Uiteraard betreft het hier altijd een nieuw model.

Bezorging in doos
Dit is gratis en wordt verzonden vanuit ons eigen magazijn en wordt tot over de eerste drempel geleverd, bij een flat is dat dus beneden als er geen lift aanwezig, of het artikel niet in de lift past.
Wij zullen altijd ons best doen om tot over de eerste drempel te leveren. Bij twijfel kunt u altijd de planningsdienst contacten.

Accessoires

Gezien het feit dat halterstangen, kettlebells, halterbanken en losse gewichten een hoog gewicht hebben en om die reden meer transportkosten met zich meebrengen hebben wij ervoor gekozen dat deze onder een uitzondering vallen. Wij kiezen ervoor deze producten niet te verzenden bij kleine orders. Wel kunt u genoemde artikelen ophalen in Naaldwijk, of samen met een fitnessapparaat laten leveren. Uiteraard kunt u ons altijd contacten, zodat we ook tot een service gerichte oplossing kunnen komen. Vraag naar de voorwaarde als u dit soort artikelen toch geleverd wenst te hebben. Bijna altijd vinden we samen de juiste oplossing.

Levering op eilanden:

Voor een levering op de wadden eilanden willen wij u verzoeken de showroom te contacten via bovenstaande contactgegevens. Leveringskosten op eilanden is altijd maatwerk. U kunt de planningsdienst contacten. Zij kunnen u voorzien van een offerte op maat.

Download 'Ruiten en retourneren' als PDF

Ruilen en retourneren

Wanneer u als particuliere consument (niet van toepassing voor zakelijke klanten) bij ons telefonisch of via onze website hebt besteld, heeft u een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Gedurende deze 14 dagen na de ontvangst van het artikel of sluiting van een overeenkomst met betrekking tot de levering van een dienst mag u de overeenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. Na deze melding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.

U dient het product, door u voldoende gefrankeerd, aan ons te retourneren. Voor pakketten zwaarder dan 30 kilogram welke door hun aard niet op normale wijze via de post teruggezonden kunnen worden, worden de verzendkosten geraamd op een maximum van ongeveer €150,- (afhankelijk van gewicht, volume en woonplaats). Met uitzondering van producten welke niet door gangbaar transport retour kunnen worden genomen, hierbij zullen ophaalkosten berekend worden volgens voorrijkosten en uurtarief. 

Het pakket dient deugdelijk te zijn verpakt en voorzien te zijn van een aankoopbewijs.
Wij zouden het waarderen als u de reden voor retourzending zou willen vermelden, echter is dit voor u geheel vrijblijvend en niet verplicht.

U mag alleen datgene doen wat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te houden. Dit houdt een zo oorspronkelijk mogelijke staat van de verpakking en een ongeschonden product in. Als het product is beschadigd, dan kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.

Wij zullen het volledige aankoopbedrag en de door u betaalde verzendkosten van de heenzending (indien door ons in rekening gebracht) zo spoedig mogelijk, doch binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontbinding, aan u crediteren. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U bent alleen gehouden de eventuele kosten van een installatie-/montagedienst te betalen tot het moment van ontbinding.

Wij raden u aan om onze retourprocedure te gebruiken, maar u kunt ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Deze kan desgewenst per e-mail toegestuurd worden.
info@fitforce1.nl

Het retouradres is: FitForce1 / Afdeling retouren, Hovenierstraat 122, 2671 DB Naaldwijk – Nederland.

Download 'Klachtenformulier' als PDF

Klachtenformulier FitForce1 B.V.

Niet tevreden?

Mocht u onverhoopt een klacht over een product of dienst hebben of uw herroepingsrecht willen gebruiken?

Uw herroepingsrecht voor ontvangst van uw bestelling
Wanneer u als particuliere consument (niet van toepassing voor zakelijke klanten) bij ons telefonisch of via onze website hebt besteld, maar het betreffende product of dienst nog niet heeft ontvangen, kunt u te allen tijde de overeenkomst ontbinden. Dit kunt u doen door een email te sturen aan: info@fitforce1.nl, waarna wij uw ontbinding binnen 2 werkdagen zullen bevestigen.

Uw herroepingsrecht na ontvangst van uw bestelling

Wanneer u als particuliere consument (niet van toepassing voor zakelijke klanten) bij ons telefonisch of via onze website hebt besteld, heeft u een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Gedurende deze 14 dagen na de ontvangst van het artikel of sluiting van een overeenkomst met betrekking tot de levering van een dienst mag u de overeenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. Na deze melding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.

U dient het product, door u voldoende gefrankeerd, aan ons te retourneren. Het pakket dient deugdelijk te zijn verpakt en voorzien te zijn van een aankoopbewijs.
Wij zouden het waarderen als u de reden voor retourzending zou willen vermelden, echter is dit voor u geheel vrijblijvend en niet verplicht.

U mag alleen datgene doen wat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te houden. Dit houdt een zo oorspronkelijk mogelijke staat van de verpakking en een ongeschonden product in. Als het product is beschadigd, dan kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.

Wij zullen het volledige aankoopbedrag en de door u betaalde verzendkosten van de heenzending (indien door ons in rekening gebracht) zo spoedig mogelijk, doch binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontbinding, aan u crediteren. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U bent alleen gehouden de eventuele kosten van een installatie-/montagedienst te betalen tot het moment van ontbinding.

Wij raden u aan om onze retourprocedure te gebruiken, maar u kunt ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Zie bijlage 1.

Klacht melden

Voor vragen kunt u contact opnemen met de onze Klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder.
Dit kan telefonisch: 0031 (0) 174 257006 of per email: info@fitforce1.nl

U ontvangt van onze Klantenservice binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Fitforce1 B.V.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en factuurnummer naar:

FitForce1 B.V.
T.a.v. Afdeling klachten
Hovenierstraat 122
2671 DB Naaldwijk – Nederland

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven werkdagen na de ontvangstbevestiging.

Tevens kunt u uw klacht melden aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Daarnaast kunnen consumenten eventuele geschillen online en in hun eigen taal aan de Europese geschillencommissie voorleggen. De Europese Commissie heeft daarvoor het Online Dispute Resolution (ODR) Platform opgericht. U kunt uw klacht voorleggen via deze link https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Identiteit van de ondernemer

FitForce1 B.V.

Vestigings- & bezoekadres:
Hovenierstraat 122
2671 DB  Naaldwijk

Telefoonnummer: 0031 (0) 174 257006
Bereikbaarheid: Zie openingstijden website
E-mailadres: info@fitforce1.nl

KvK-nummer: 84161760
BTW-identificatienummer: NL863117284B01

Bank:Rabobank Westland
Rek #:NL39RABO0373322089
T.a.v:FitForce1 B.V.
BIC/SWIFTRABONL2U
Begin met chatten
1
Hulp nodig?
Hallo hoe kan ik je van dienst zijn?